5
des

Julehilsen til Oase-venner

Kjære Oase-venn!
Når det nærmer seg jul er det en glede for oss å komme med en hilsen til deg og ønske deg og dine en velsignet høytidsfeiring. Vi som har tatt imot den store julegaven har virkelig mye å take for og glede oss over. ”Det er født en Frelser i Davids by, som er Kristus, Herren.” (Luk.2,11)
Ut fra disse kjerneversene som handler om hvorfor vi feirer jul, kan vi åpne oss for alt det gode som er blitt oss til del gjennom Guds frelsesplan, og kjenne vår Far i himmelen, Jesus vår bror, og Den Hellige Ånd, vår talsmann og venn. Denne sannhet gir grunn til ekte juleglede og vi kan barnlig ta imot alle Guds gode gaver ved Den Hellige Ånd. Det er Guds spesielle julegave til oss. Vi håper og ber om at du vil stå med oss i Oases visjon om å nå ut til hele folket med budskapet om frelse og fornyelse. Vær med å be om at mange mennesker får en berøring av Herren Jesus denne julen. Be om at det nye året som snart er her vil bringe tro og optimisme for Oases verdier. Og at den Hellige Ånds utrustning og kraft blir virkeliggjort for mange mennesker rundt om i vårt langstrakte land – og også i Oase India.

Jeg takker hjertelig for din gave til Oase denne julen. Gaven vil komme godt med, både for arbeidet her i Norge og til å styrke arbeidet vårt i Oase India. I denne hilsen vil vi benytte anledningen til å takke dere som er faste givere til Oase. Dere utgjør det økonomiske grunnfjellet i denne bevegelsen som Oase får være et verktøy for. Takk for at vi ved dette kan bidra til at barn får en identitet i Kristus og erfaringer av
bønn og bønnesvar, at unge får utfordringer og tar skritt i overgivelse til et levende liv med Jesus Kristus, og at voksne får erfaringer av Den Hellige Ånd i eget liv og i det kristne fellesskapets
erfaringsrom.

Jeg ønsker deg en velsignet rik julehøytid og Guds velsignelse og kraft over 2017!

Asbjørn Simonnes

 

Gode julehilsner,

Asbjørn Simonnes

Daglig Leder i Oase